Kalau suke!!! please LIKE :)

Friday, June 10, 2011 0 Comments A+ a-

Hanya sekadar suke suki untuk PN. YANA nie mengambil bahagian dalam PERTANDINGAN MODEL KOLEKSI MAWAR... Pic yang di snap pun hanya kebetulan time menunggu customer di dalam kereta... Apapun  kredit untuk en. suami coz sempat snap pic nie... for U ALLS kalau suke dgn pic nie sila lah LIKE yea... tp pastikan U ALLS like dulu page FAREEDA... nyata jelita. LIKE U ALLS adalah tanda sokongan U ALLS pada penyertaan nie... coz rasa-rasanyer untuk menentukan pemenang berdasarkan keputusan juri... OH!!! tak pasti pulak pasal nie... he3... apa2 pun jom tgk pic tuan punyer belog nie :)



Sambil2 tue meh!!! tgk hadiahnyer untuk pemenang pertandingan ini 

Pemenang pertama akan memenangi wang tunai RM500 + Model Koleksi Tudung Mawar untuk 1 bulan + 5 helai tudung mawar + 2 perfume dan keychain

2 Hadiah saguhati akan memenangi wang tunai RM200 + 2 helai tudung mawar

Okey... jadi kalau U ALLS nak join jugak pertandingan nie kena cepat2 hantar penyertaan tau!!! sebab tarikh tutup adalah 12 JUN 2011... :: xoxo



Pesanan penaja :- Menang atau kalah bukan ukuran pertama... yang penting melalui pertandingan nie kita dapat tambah kenalan2 baru... KAN?? :)

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.