JUBAH KONSEP RAYA TAHUN INI :)

Monday, July 18, 2011 2 Comments A+ a-


Bila tgk pic diatas nie... chantek dan sejuk mata memandang. Andai kata kalau tuan punyer belog nie yg pakai pasti sejuk en.suaminyer melihat isterinyer pakai mcm nie... KAN??? mmg berkenan betul tgk fazura pakai jubah hitam nie... rasa2nyer raya tahun nie nak sedondon 3 beranak pakai jubah... ALA2 ARAB gitu!!! geram tahun lepas dah hajatnyer nak pakai jubah tp tak kesampaian... jd mahu pastikan raya tahun tiga beranak pakai jubah...

Tak payah susah2 dah nak tempah coz boleh cari yg dah siap jea... rasanyer untuk jubah en.suami tak jd masalah cuma masalahyer jubah putera kesayangan nie agak2nyer ada jual tak? hehehe... Tak perlu risau masih sempat nak mencari jubah2 nie... lgpun puasa tak lg.... YIPPPY!!! seronoknyer raya... 

Tgklah next entry jd ke tak konsep jubah nie yea... :)

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.

2 comments

Write comments
harnida
AUTHOR
July 20, 2011 at 2:41 PM delete

ok la tu pasti comelnya mu pakai mu tinggi kan...

Reply
avatar
July 25, 2011 at 7:27 PM delete

hehehe!!! ituler tgh serve2 jugak nie tp harganyer mahal lah... klau mahal2 sgt aku na pakai yg tok aku belikan kat Mekah tue jea... :)

Reply
avatar