SAMBAL HITAM PAHANG CYECAH CYECAH

Sunday, August 07, 2016 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah ini tahun ke 3 kami berada di dalam industri pembuatan makanan. Sebelum ini dengan pengalaman katering dan kafe hampir 8 tahun dan pelbagai cabaran suka dan duka dilalui kami memilih laluan ini untuk masa hadapan.

Bersyukur dengan izin Allah dari permulaan kami hanya ambil sambal hitam pahang ini melalui orang lain. Kami packing dan jual. Proses demi proses yang dilalui akhirnya kami berjaya mencipta sendiri rasa resepi tersendiri.

Bukan mudah... sambal hitam pahang kami tanpa MSG. Kini dengan teknologi yang terbaik sambal hitam pahang kami dapat bertahan kualitinya lebih lama. 

Rezeki yang diterima dari kementerian MOA dibawah agensi MARDI tidak kami sia2 kan. Terima kasih dengan sokongan.

Bermula dengan 1 kuali kacau sendiri... kemudian 4 kuali kacau sendiri... kini 2 mesin cooking mixer yang dikacau secara automatik.

Moga proses ini diteruskan dengan lebih baik. In shaa Allah. Moga diberi peluang2 dari agensi2 kerajaan untuk membantu kami menambah baikkan dalam produktion kami.





Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.