SUSU RIZQI MAMADIL MEMANG TERBAIK

Monday, August 08, 2016 0 Comments A+ a-

Sepanjang menyusukan Al Fateh adalah rezeki yang paling bermakna. Mana taknya kerana untuk abang2 Al Fateh saya tak berjaya menyusukan mereka dari saya sendiri.

Mula saya tahu saya mengandungkan Al Fateh saya telah mula membuat teknik programing untuk Al Fateh. Saya usap perut sambil bercakap " Al Fateh nanti dah keluar dari perut ibu Al Fateh minum susu ibu yea "

Sebenarnya kalau diikutkan saya tak yakin kerana semasa abang uwais lahir saya mengalami bengkak susu yang serius. Telah mendapat surat doktor untuk ditahan wad dan dibedah tetapi saya tak buat. Serammmm... hihi

Akhirnya bengkak susu saya baik dengan perubatan alami. Jadi hari ini Al Fateh telah setahun setengah bulan alhamdullilah Al Fateh masih menyusu badan. Kadang2 berlaku juga bila susu drop dan penat bekerja susu seakan merajuk.

Setiap kali rasa bergitu... susu drop jea saya akan minum 1 sachet susu Rizqi Mamadil. Sehari dalam 3 kali saya minum. Izin Allah swt dan asbab susu kembali meriah dan Al Fateh sangat2 suka.

Dan yang best kebaikan susu Rizqi ibu minum Al Fateh juga perolehi. Al Fateh jarang sakit seperti demam, batuk dan selsema. Malah kulit Al Fateh sangat2 bersih dan lembut sahaja.

Sejujurnya sangat berbeza dengan anak pertama dan kedua. Sekarang abang2 Al Fateh pun minum susu Rizqi. 1 sachet sehari untuk kecergasan minda dan fizikal mereka. Lagipun minuman ini dari bahan2 sunnah in shaa Allah ia tidak mudarat.

Yang kelakar nyer untuk 1 keluarga macam saya 5 orang susu Rizqi sahaja 5 kotak sebulan. Tak apalah mencegah penyakit sebelum kena. Moga2 dengan asbab ini saya dan keluarga sihat walafiat hendaknya.

Kerana kebaikkan susu Rizqi ini saya juga adalah agen SAH Mamadil. Hihihi! Jadi sesiapa yang nak dapatkan produk Mamadil saya boleh bantu anda... whatapps 0169320939 yea.



Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.