CYECAH CYECAH NAK MASUK TV... EXCITED YANG AMAT^_^

Wednesday, October 19, 2016 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah dengan perancangan Allah swt yang sebaik baik perancangan adalah perancangan dariNya...

IzinNya juga sabtu ini Cyecah Cyecah akan masuk TV... Hura horey!!! Rezeki yang tak disangka sangka. 

Asalnya Cyecah Cyecah tanya untuk boleh ke nak sponsor Sambal Hitam Pahang kepada team Alhijrah... tapi katanya dia nak sponsor makanan untuk menu pagi.

Lepas itu orang yang saya whatapps itu Puan Miza. Dia pun offer... apa kata masuk slot DIY tunjuk bagaimana nak masak sambal hitam pahang atau menu yang boleh masak bersama sambal hitam pahang...

Terkejut yang amat... terus setuju dan bagitahu akan buat yang terbaik... MasyaAllah saat Allah nak bagi... mesti DIA bagi.

Gigil tak hilang lagi... hihi! Tengah study sikit apa yang perlu dibuat dan dibawa... Doakan yea semua berjalan dengan lancar. Doakan saya dapat bertutur dengan baik dan jelas. Doakan semuanya dipermudahkan... Amin2

Adiossss...♡♡♡♡



Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.