BUKAN SENANG PUASKAN HATI SEMUA ORANG - POSITIF PAGI

Friday, June 20, 2014 0 Comments A+ a-

Kebiasaannya orang akan berbicara ikut suka suka dia apa nak dicakap. Sahabat sekalian, tak larat derrrr... jika kita nak sentap semua. Just let it go jealah kan.
Kita harus faham bila orang berbicara pasal kita sedangkan kita tak pernah ambil tahu siapa dia, bagaimana perniagaan dia... ia adalah baja untuk kita.
Dalam hidup yang fana ini pun sahabat, ada dua perkara sahaja yang akan terjadi. Pertama orang suka kita siapa kita dan yang kedua orang tak akan suka kita walaupun siapa kita?... Betul betul?
Jadi bila berlaku... jika orang suka kita... mereka sukalah kan. Jika tak macam mana pula... No hard feeling sangat. Tak suka kita tak apa... " nama kau Joyah " haaaa kan... hihi
Okey okey macam nie... Ala gurau pun tak boleh... jika orang tidak suka kita belajar memaafkan dan mendoakan mereka.
Paling tidak bila orang viralkan perkara negetif memgenai kita... orang lain akan mula cari siapa kita. Bila orang dah kenal kita in shaa Allah orang akan kenal siapa kita.
Bagi saya tips pagi ini hanya buat sahaja apa yang kita nak buat selagi ia halal dan sah disisiNya. JUST DO IT!!!!!
Boleh boleh? jadi pagi ini jom kita senyum dan bersyukur segala nikmat Allah kepada kita. Salam sayang semua. Muahhhhh:)

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.