SAMBAL HITAM PAHANG #CyecahCyecah

Friday, December 19, 2014 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah kembali menulis entry walaupun agak bersawang blog ini. Tidak dapat konsistenkan seperti yang dijanjikan... ketika bulan Ramadhan yang lepas saya disahkan mengandung dan mengalami beberapa alahan yang agak mencabar...
Syukur apabila sebulan ini dapur #CyecahCyecah kembali pulih. Walaupun diakui sebelum ini diuji lagi dengan produk yang tidak tahan lama namun ia buat penghalang untuk memulakan kembali. Try and adjust... dari kesilapan itulah banyak membuatkan kami belajar sesuatu untuk perbaiki menjadi yang terbaik...
Kini agen dibuka untuk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Matlamat utama agen baru direkrut adalah membantu untuk para isteri khususnya menjana pendapatan sampingan...
In shaa Allah dengan profit 40% yang diberikan pasti boleh membantu anda untuk mendapatkan min rm500 sebulan income sampingan... ini paling tidaklah...
Dengan modal serendah rm180 saya akan ajar bagaimana untuk buat jualan seminggu minimun profit rm120 seminggu.
Untuk keterangan lanjut boleh whatapps 0169320939... 
In shaa Allah sambal hitam pahang #CyecahCyecah menjadikan keenakkan yang luar biasa
Okey, jumpa lagi di next entry... adiosss^_^

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.