NASI GORENG SAMBAL HITAM PAHANG CYECAH CYECAH

Saturday, December 20, 2014 0 Comments A+ a-

Malam ini sambil layan bola saya nak mencadangkan Nasi Sambal Hitam Pahang dari produk Cyecah Cyecah yang semudah ABC untuk disediakan untuk dinikmati seisi keluarga...
Bahan bahannya :
1 ulas bawang besar
2 ulas bawang putih
300g ayam / udang / sotong atau apa sahaja yang ualls suka
4 sudu sambal hitam pahang CyecahCyecah
1 sudu sos tiram
2 mangkuk nasi putih
50g sayur campur sejuk beku
Sedikit minyak, garam dan lada sulah
Cara caranya :
-Panaskan minyak dan tumiskan bawang besar serta bawang putih
- Naik bau masukkan ayam/ udang / sotong atau apa sahaja yang ualls suka
- Masukkan sos tiram bila hampir masak
- Masukkan sambal hitam pahang Cyecah Cyecah
- Masukkan nasi putih serta sayur campur sejuk beku bersama sedikit garam dan lada sulah
- Siap ^__^ boleh dihidangkan bersama keropok dan telur mata kerbau...
Wow yummy!!! memang sedap sungguh dan memikat selera... hanya whatapps 0169320939 untuk sambal hitam pahang yang terbaik dari ladang...
Next saya kongsikan menu lain pula yea...

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.