DATING WITH MY SAYANGGGGGG :)

Saturday, April 30, 2011 0 Comments A+ a-


Sungguh gembira n seronok coz dpt meluangkan masa bersama my SAYANGGGGGG.... sape MY my SAYANGGGGGG tue????.... OH!!!! sudah semestinyer insan yg amat aku sayangi... my DADDY n my UWAIS... Sebetulnyer sudah lama kita org tak kuar together2 nie::

Jd planning kami bertiga hari nie... kami pegi menikmati angin malam di Teluk Cempedak n buat kali pertama aku bawa uwais ke sini... secara tak langsung smlm uwais dah genap setahun bulan. WAHHHHH!!! dah byk berubah rupe-rupenyer... terasa lama betul tak pergi dating beromantika dgn suami di sini... klau di imbau kenangan dulu... ha3... Teluk Cempedak ler tempat kami lepak time couple2 dulu...::

Teruja ler sekejap coz byk gerai2 yg menjual pelbagai jualan... pengunjung pun mmg ramai giler sbb kebetulan keesokkan harinyer cuti... ramai ler yg couple2, family ngan anak2 nyer jenjalan kat sini ::

Bile pengunjung ramai... maka lahir ler peniaga2 yg mengambil kesempatan untuk menambah pendapatan... Bagus ler kan... Faham bebenor dgn keadaan ekonomi skrg dan secara tak langsung aku pun menyumbang ler jugak hasil jualan antara peniaga2 yg ada pada mlm itu...
Dgn harga RM10 utk kipas yg berlampu...::p

* AHMAD UWAIS DARDA' *
1 TAHUN 7 BULAN


Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.