CRAZIE NUTZ n ME

Tuesday, March 19, 2013 0 Comments A+ a-

Assalamualaikum w.b.t...

Terasa nak menulis entry utk malam2 ini sambil2 mengunyah crazie nutz hingga membuatkan mulut tuan punyer blog ini tak berhenti mengunyah... HEBAT gilerrrr kunyahan crazie nutz ini... sampai hampir terleka hari telah lewat malam sambil menemani uwais meletihkan dirinya dengan x-box... hehe!!!

Setelah itu, terasa juga ini mengkongsi pengalaman beberapa hari lepas apabila crazie nutz mengadakan booth di KARNIVAL PERKAHWINAN 2013 di Berjaya Megamall bermula 15hb-17hb Mac... WOW!!! sambutan amat mengalakkan... Bayangkan hampir 90% pelanggan yang merasa crazie nutz ini memang comfirm membeli... Itu yang buat pelanggan jatuh cinta.

Walaupun semasa booth ini berlangsung, saya agak produktif dengan katering pertunangan seorang kawan ayah mentua... tapi bila memikirkan crazie nutz ini memang harus diperkenalkan pada orang ramai kerana saya percaya crazie nutz ini adalah makanan yang sihat, berkhasiat serta memberi tenaga dan yang paling penting crazie nutz ini boleh membuatkan mulut kita tidak berhenti mengunyah.

Jualan yang amat memberangsangkan dan daripada feedback pelanggan ramai yang menelefon untuk bertanyakan produk ini dan juga untuk menjadi agen-agen... Amat-amat mengalukan agen-agen disekitar Kuantan.

In shaa Allah, bagi yang berminat untuk menjadi agen di Kuantan masih ada lagi tetapi tawaran ini adalah terhad... Secara tidak langsung kawasan yang kami cari adalah di Pekan, Balok, Tanjung Lumpur dan beberapa tempat lagi... Amin2 yea:)

Jadi siapa yang nak merasa kuyahan crazie ini boleh membuat komen dibawah... dan itu JOM layan pic ini... Adiossssss^______^




Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.