SEMALAM 31/12/2014 ULANGTAHUN CHENTA KAMI

Thursday, January 01, 2015 0 Comments A+ a-


31 Disember 2008 - 31 Disember 2014 ulangtahun perkahwinan saya dan suami^_^ dikurniakan 2 cahaya mata hero yang comel, lasak dan aktif persis ibu dan daddynya... tahun depan sedang menanti kelahiran seorang lagi cahaya mata yang juga disahkan oleh doktor juga seorang hero yang pastinya juga comel, lasak dan aktif... hihi adalah anugerah yang paling indah. Harta dunia dan akhirat.

Chenta hati sang suami saya yang sentiasa menyokong apa jua hala tuju tindakan saya, peneman air mata disaat memerlukan, sahabat bergaduh saya yang saya sentiasa nak menang, dan yang pasti seorang suami yang membahagiakan saya dengan kelakarnya, tanggungjawabnya, kebaikannya dan semua yang baik2 dimata saya... menuju impian yang pasti on track kearah multimilionair yang dermawan.

Doa seorang isteri buat suaminya in shaa Allah dimakbulkan dan redha seorang suami buat isterinya menjadikan saat susah dan senang pasti boleh dihadapi bersama... sabar sayang jika hari ini Allah berikan ujian itu tandanya kasih sayang Allah^_^ yakin esok tahun baru permulaan yang baru perjalanan di tahun 2015. Saya kamu dunia dan akhirat 

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.