BELIMBING BULUH DIPERLUKAN^_^

Thursday, January 01, 2015 0 Comments A+ a-

Entry pertama ditahun baru 2015... selamat tinggal 2014 yang telah menghadirkan dirinya 365 hari tanpa henti. Moga tahun baru membuka lembaran baru buat saya. Disebabkan pantai timur diuji dengan cabaran banjir makanya produktion sambal hitam pahang Cyecah Cyecah menghadapi sedikit situasi kecil untuk mendapatkan belimbing buluh yang merupakan bahan utama dalam pembuatan sambal hitam pahang...

Rasa nak menangis pun ada kerana sangat sangat mencabar sekarang tetapi usaha tetap dilakukan... in shaa Allah pasti dibantu oleh Allah swt kerana semua dengan izinNya...

Moga kalian yang terbaca entry blog saya ini boleh share dan war warkan yea untuk bantu misi saya ini yea... hihi boleh juga whatapps 0169320939. Saya nak mendapatkannya dengan jumlah borong. Bantu yea... terima kasih banyak2^_^


Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.