CABARAN ALLAH UNTUK KESAYANGANNYA^_^

Saturday, February 15, 2014 0 Comments A+ a-

Telah 2 hari Maahad Tahfiz Muhammadi telah musnah dalam kebakaran pada 13 Febuari 2014 yang lepas. Cabaran kali ke-2 buat kesayangan ALLAH ini apabila akhir tahun lepas maahad ini telah pun diuji dengan situasi banjir yang sememangnya mencabar juga buat kawasan disekitarnya.

Walaupun apa yang diterima oleh mereka terutama pengasasnya tahfiz ini sangat tenang menghadapi cabaran. Pasti ada hikmah setiap yang berlaku kan??? In shaa ALLAH hebat anak-anak ini moga segala urusan mereka dibantu ALLAH...
Mereka sememangnya dah tinggal sehelai sepinggang selepas kebakaran itu dan siapa yang nak menghulurkan bantuan Komuniti Pahang yang diuruskan oleh saya serta jemaah sahabat-sahabat jemaah saya boleh lah menghulurkan bantuan.

Sumbangan anda boleh disalukan disini :-

~ SUMBANGAN UNTUK KESAYANGAN ALLAH ~

Maahad Tahfiz Muhammadi Bukit Rangin, Kuantan telah musnah dalma kebakaran pada malam 13 Febuari 2014.

Ustaz Tengku Muhammad bersama muridnya seramai 17 orang anak-anak yatim disini memerlukan bantuan sumbangan mengurangkan cabaran mereka yang telah sehelai sepinggang.

Kami KOMUNITI KUANTAN memohon bantuan sumbangan boleh disalurkan dengan segera. Sebelum ini Maahad Tahfiz menghadapi situasi banjir akhir tahun lepas.

Sumbangan boleh disalurkan kepada :-

Bendahari : Solihaton Majid @ MANJA SOLIE RICH
No Akaun : 0602 1516 3555 24
Nama Bank : Maybank Berhad 

Masukkan butiran email sumbangan tuan/puan ke P/Bendahari : surigold24@gmail.com ( 016-9808989 ) - Suzana Sulong


Ini gambar kebaran yang berlaku malam 13 Febuari 2014 dan kemusnahan yang dihadapi :-


Ini gambar sumbangan banjir yang lepas :-



Ini gambar semasa berbuka puasa dengan anak-anak ini di hotel Megaview, Kuantan semasa saya masih lagi bersama pertubuhan yang lain:-


Apapun percaya akan the power of giving dan the power of contribution  hanya bantu mereka siapa pun saya, siapa anda... Pasti ia sebahagian dari saham pencen akhirat kita nanti... dan ALLAH pasti akan berikan nikmat buat kita yang menghulurkan bantuan^_^ Hanya percaya akan " the more u give and the more you get more ".


Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.