INTERVIEW WARTAWAN UTUSAN

Sunday, February 09, 2014 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah permulaan yang baik dengan izin Allah Cyecah Cyecah telah dapat memikat hati wartawan Utusan pada 26 Januari 2014 baru baru ini sebelum saya menjadi pengawas TTT di Gambang. Sebenarnya sejujurnya saya menggunakan salah satu ilmu AMP untuk mendapatkan coverage ini sebab guru kata marketing bagi orang nampak... Kan? Kan? Ke dah lupa yea...

Saya tidak pasti bila dikeluarkan di dalam paper kerana katanya harus menunggu giliran... apapun saya sangat happy... Sebab apa happy??? Saya happy kerana produktion saya bermula dirumah selepas cabaran banjir akhir tahun lalu...

Inilah hikmahnya buat saya... selepas banjir alhamdullilah produktion dan rumah mentua totaly lost tapi saya percaya dengan hikmatnya... In shaa ALLAH hanya bersangka baik dengan ALLAH pasti ada sesuatu yang indah buat saya nanti...

Saya hadiahkan buku guru saya kepadanya... Katanya dia nak kenal siapa guru saya... Hihihi^_^


Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.