DeyanaHatazad

Friday, February 14, 2014 1 Comments A+ a-





Terima kasih buat suami tercinta yang seharian bertungkus lumus menyiapkan video " Deyana Hatazad " buat saya... MasyaALLAH apabila gambar yang berbicara tidak perlu ungkap apa-apa dari bibir. Perjalanan penghijrahan saya bermula dari sini. Syukur dengan segala nikmatNya saya terpilih menjadi sebahagian nikmat ini.

Tiada kata-kata yang mampu diluah kan dari bicara bibir ini kerana segalanya tersemat kemas di dalam hati dan ingatan. Jom layan yea ualls^_^

Best tak layan video diatas^_^???

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.

1 comments:

Write comments
Rendang Geget
AUTHOR
February 18, 2014 at 11:01 AM delete

Sebak. Alhamdulillah dengan nikmat Allah :)

Reply
avatar