PRICELESS^_^ #seminar bangkit #masak untuk guru #guru suka # DAO

Thursday, February 27, 2014 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah dan bersyukur dapat berkongsi di blog lagi... Teruja yang amat bila guru saya akan datang Kuantan tau!!! You alls tahu dari malam sebelumnya dah saya tak boleh tidur walaupun seharian itu banyak aktiviti bersama Mesyuarat WI Taman Guru dan malamnya perjumpaan bersama Komuniti Pahang yang habis agak lewat malam...

Bila guru sampai Kuantan pasti ada perkara jea saya nak buat untuk guru... Guru datang Kuantan untuk seminar BANGKIT dan macam sebelum ini saya akan masak untuk guru... Jadi bila guru nak datang Kuantan lagi saya dah sibuk tanya suami menu apa yea nak masak untuk guru kali ini... Hati berbisik... wah gitu!!! terdetik nak masakan pulut kuning untuk guru dan suami bagi idea dikombinasikan dengan rendang daging salai 

Wah kecoklah mulut saya ini mencari owner daging salai yang terlaris ini " DAGING SALAI HJ SOID "... mulut ini siapa yang jumpa jea pasti saya beritahu saya nak masak untuk guru... Haaa kan kata kata itu doa walaupun malamnya saya balik dari perjumpaan maulid sudah pukul 12.30... saya pun tidur sambil bertemankan muzik alpha dengan niat saya nak masak juga untuk guru

Dalam pukul 3 saya bangun berdating dahulu dengan ALLAHdan saya masak... bersiap siap pergi awal sangat pagi ke Gambang daftar dan beratur paling awal dan ternyata apa yang saya fikir akan dapat dengan izinNya... saya duduk di seat hadapan... YEAH

Lepas dah tanda tempat barulah saya bawa masakan saya untuk guru dan mulakan kelas seperti biasa. Agak berbeza cara penyampaian guru di seminar BANGKIT sebab sebelum ini saya pergi ke TIME SQUARE... guru memang pandai bila di Kuantan sesuai sangat menyentapkan jiwa orang kuantan... kan baru tau!!!

Banyak yang saya belajar... saya gembira apabila guru membebel di Kuantan^_^ saya dapat rasakan kali ini in shaa ALLAH ramai orang Kuantan ke IMKK. Apabila guru buat sesi visulize ramai yang feeling setelah mereka yang tak serius, teragak agak dan tak berminat diminta keluar

Saya sangat berharap orang Kuantan belajar sesuatu dan berwaktu waktu dari guru... dan selesai saya balik melakukan kehidupan luar biasa saya bersama family yang awesome dan yang paling awesome apabila saya online FB setelah seharian dioffline kan...

Tahu tak apa berlaku? masa online saya agak terkejut kenapa tetiba friend request saya banyak... dan banyak nofitications... hmmmm saya konfius sekejap dan jawapannya telah membikinkan saya melompat lompat kegembiraan... hahaha seronok sangat rupa rupanya masakan saya guru suka... Alhamdllilah^_^



Saya tak tahulah orang lain... huhu yang pasti ia sangat berharga buat saya... Saya suka sangat tau!!! Tanya suami sayalah macam mana saya melompat-lompat... hahaha^_^ ada rezeki dengan izin ALLAH saya boleh sahaja masak lagi dan lagi supaya guru saya tak bosan datang Kuantan lagi... okey see ualls di next entry.

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.