AIR HIJAU ~~~ MY AGELESS

Thursday, February 13, 2014 0 Comments A+ a-


Selamat malam ualls sekalian, di malam jumaat ini adakah anda sudah selesai habiskan surah Yassin??? adakah ia dijadikan kebiasaan di malam jumaat... hihihi^_^

Saya tak tahu nak sharing apa malam ini cuma melayan diri yang keseorang dimana en suami bermain badminton buat pertama kalinya... Hahaha ( jangan sampai di baca entry ini udoh lerrr ) katanya dah start nak set mind nak kurus... Chaiyoook untuk en suami kita ini...

Ualls nak tahu apa pic diatas ini??? Ini MY AGELESS yang sangat saya suka amalkan setiap malam sebelum tidur. Mulanya saya beli sebab promosi RM 120.00 untuk 3 kotak!!! OMG GUCCI lah kan 1 kotak jatuh RM 40.00... Jadi saya pun belilah...

Wow amazing tau ia mengembirakan saya dipagi hari^_^ hahaha sebenarnya tujuannya adalah mencuci usus kita tau!!! Malas nak cerita panjang-panjang... Faham-faham sendiri yea untuk apa... Kan?

Bagaimana nak dapatkannya??? okey ualss boleh dapatkannya dengan klik ini http://liferich.com.my/

Jadinya untuk malam ini sampai disini... Sweet dream n assalamualaikum wbt...^_^

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.