Hari MAKAN-MAKAN!!!^_^

Monday, June 13, 2011 2 Comments A+ a-

Bestnyer makan2... apatah lagi bila ada tetamu yang datang... lagiler seronoknyer menjamu selera. Kebetulannyer hari ini tok yang uwais datang dr KL semalam jd tentuler memasak yang best2 jea untuk menjamu tetamu dari jauh... Bukan selalu datang... jd sudah semestinyer layan tetamu dengan sebaik-baiknyer... Tgh hari menu NASI AYAM yang dipilih... Sedap??? MMG sedap... sape masak??? Kuikuikui...
Uwais bukan main menambah makan... puas hati tgk anak dgn suami serta yg lain menikmati hidangan air tangan sendiri... hilang segala penat lelah aku...




Lepas makan NASI AYAM... dijamukan PUDING TRIFFLE pula... kali nie buat perasa oren dan tambah yourgat... bagi masam2 manis sket ikut citarasa en.suami yg sukakan rasa yg sebegitu... Makin sayang ler en.suami kat isterinyer :)



Makan malam pula, makan simple2 jea... french fries, corn nuggets, scramble egg dan roti... sedappppp... betul2 mcm HARI MAKAN SEDUNIA... huhuhu ::p



P/S :- Agak2 nyer esok menu apa yea???






Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.

2 comments

Write comments
harnida
AUTHOR
June 14, 2011 at 5:06 PM delete

hilang diet da ke wei...

Reply
avatar
June 14, 2011 at 5:32 PM delete

ha3... tueler... aku makan ayam yg lenlain... tolak nasi ke tepi... hu3:)

Reply
avatar