Now IM 35 week^_^

Monday, February 02, 2015 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah dan bersyukur dengan setiap rezeki Allah swt berikan. Minggu yang sejujurnya mendebarkan saya tetapi tetapkan dalam diri supaya keep positif... hihi
Pergerakkan yang pelahan, sakit pinggang belakang, tidur tidak lagi lena, penat serta mood berubah2... huhu sangat2 menguji mental dan fizikal. Moga en suami mengerti keadaan isterinya kini.
Persiapan ala kadar namun tetap teruja menanti kehadiran insan baru yang bakal menyerikan lagi keluarga Deyana Hatazad... haha!!! meriah lagi kerana in shaa Allah Ahmad Aryan Al Fateh akan melihat dunia tidak lama lagi... Sebagai ibu kali ini saya vizulize anak ini dilahirkan semudah mudahnya tanpa rasa sakit di ketika 39 minggu... in shaa Allah. Moga Allah swt permudahkan segalanya... amin2
Memikirkan produktion sambal hitam pahang #CyevahCyecah yang kini kembali huru hara... yakin ini juga antara rezeki anak anak... kerana apabila lahirnya seorang zuriat pasti Allah swt telah sertakan rezeki rezeki buat ibu bapanya... in shaa Allah.
Tahun 2015 permulaan yang sangat baik dan luar biasa buat perubahan dalam keluarga, dalam perniagaan, dalam diri dan lain2...
Tiada apa yang mampu didustakan dengan segala nikmat Allah swt... Bersyukurlah dengan setiap yang ada pasti Allah swt gandanya nanti...
Buat ualls yang membaca entry ini saya mohon maaf yea jika ada tersalah dan tersilap... doakan saya bersalin dengan selamat bersama baby yea^_^
Amin2 ♡♡♡♡♡

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.