syukur pada ALLAH

Friday, March 04, 2011 0 Comments A+ a-



Dengan rasa rendah diri aku sebagai hambaNYA... bersyukur kepada NYA kerana memberi kesedaran, keinsafan dan peluang untuk memperbaiki diri malah membuka mataku tentang bayak perkara.
Sesungguhnyer selama ini aku terlalu alpa dengan kerjaya sehingga terlalu mengutamakan dunia dari akhirat. YA ALLAH... maafkan aku... terima kasih kerana memberi aku kesedaran diusiaku masih muda ini dan tidak terlambat untuk berubah...
YA ALLAH... hanya pada MU kini aku berserah... aku berdoa... murahkanlah rezeki aku dan suamiku... permudahkanlah segala urusan kami di dunia dan akhirat... berikanlah kami zuriat yang soleh dan solehah... berikan kebahagiaan dalam keluarga kami...
Apa yang aku lalui benar2 memberi keinsafan dalam diri aku... YA ALLAH ampunkanlah segala dosa2 ku...



Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.