CINTA BERALIH ARAH

Wednesday, June 26, 2013 0 Comments A+ a-

Assalamualaukum w.b.t

Salam pagi buat semua, hari ini terasa ingin berkongsi kenapa cinta saya beralih arah... tak pernah sekali saya membenci tetapi apabila hati mula tawar tanpa rasa... saya tidak lagi rasa gembira apa yang saya buat... Wah!! eceh eceh!!! Beralih arah kan?

Tak ada apa pun sebenarnya cuma bagi gempak sahaja... Hehehe!!! Jangan marah saya nanti anda cepat tua kerana anda menarik energy marah tue... Kuang2

Apabila cinta saya beralih arah... Yea memang benar apabila cinta saya beralih arah dari menambah nilai untuk orang lain dalam bidang katering saya beralih arah dalam bidang kecantikan... Saya rindukan pengalaman saya semasa bekerja di spa. Itulah minat dan impian saya tetapi masa berlalu saya melakukan katering kerana menyokong usaha kerja suami.Saya kan isteri solehah...Hmmm...

Paling kurang bagus jugak sebab dari situlah saya pandai memasak... Hihihi! Saya mula berfikir berpuluh-puluh kali untuk beralih arah ini... Tapi tak lah saya berhenti terus... Saya cuma tidak lagi mengambil tempahan perkahwinan. Untuk katering breakfast, lunch, hi tea masih lagi saya menerima tempahan... Boleh call lagi untuk tempahan.

Setelah itu, kemana saya beralih... Saya beralih pada ZEHRA UFAIRA UNIQ sebuah syarikat yang memasarkan produk berasaskan kecantikan spa. Cuma singgah di link :-http://zehraufairauniq.blogspot.com/
Walaupun masih diawal permulaan doakan buat saya. 

Lagi pun bagi saya telah sampai masa untuk saya beralih arah supaya saya lebih bahagia dan membahagiakan insan yang saya sayang... terutama anak-anak teruna saya yang semakin membesar... Dah lama saya rasa saya tinggalkan mereka semasa katering dulu...

Ini pun setelah saya sedar apabila guru saya memberitahu sampai bila??? Yea sampai bila saya harus melakukan katering. Kan? Syukur ada guru yang sedarkan saya dari lena...

Sekarang jom tengok apa produk yang saya boleh membantu untuk mencantikkan mereka...

 - Aromatherapy rose luxury balt salt -

 - Aromatherapy orange luxury balt salt -

 - Aromatherapy herbal luxury balt salt -

 - Sample mandian... sape nak say I.... hehehe -

Jadi inilah alkisahnya... untuk ualls mahukan khidmat nasihat dengan percuma boleh call saya di 016-9597158... Muah2

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.