Wednesday, October 30, 2013 0 Comments A+ a-

Alhamdullilah dan bersyukur dengan segala nikmat ALLAH... beberapa hari ini saya diberi cabaran apabila produktion sambal hitam pahang kami tarik diri...

Saya menerima cabaran ini dengan senyuman... suara-suara kecil mula bertindak mempengaruhi saya " bagaimana dengan rasa jika tidak sama " " bagaimana pelanggan lari " " bagaimana nak buat kerja orang tak ada " dan more and more suara-suara itu cuma menganggu saya...

Tapi saya sentiasa berbisik dalam hati ALLAH kan ada... ALLAH yang mengerakkan setiap zarah untuk menjadikannya atau tidak. Saya redha dengan cabaran ini.

Nak tahu apa yang terjadi... masya ALLAH sambal hitam pahang kami cyecah cyecah dengan variasi rasa baru tanpa MSG sangat sedap... ini resepi baru yang dipertingkatan oleh saya dan suami... malah apa yang kami dapati lagi... sangat awesome di bahagian produktion dalam kuarangkan kos...

Boleh kami " add value " lagi pada pelanggan... masih segar dalam ingatan nasihat habib syech aseegaf semasa selawat bulan lalu... jika anda didatangi ujian berselawatlah burdah... menangis memohon padaNya... minta setulus-tulusnya...

Alhamdullilah ini lah hasilnya


Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.