ALAHAN KULIT

Friday, May 06, 2011 0 Comments A+ a-


:: BIOSEED ::
Harga Ahli : RM95.00 Harga Runcit : RM110.00
Cara pemakanan : 1 paket 1 kali sehari


:: PATI GAMAT PLUS ::
Harga Ahli : RM45.00 Harga Runcit : RM54.00
Cara pemakanan : 1 sudu 2 kali sehari


:: C3 SPIRULINA ::
Harga Ahli : RM56.oo Harga Runcit : RM68.00
Cara pemakanan : 1 sudu 2 kali sehari


:: KRIM GAMAT ::
Harga Ahli : RM25.00 Harga Runcit : RM 30.00
Cara pemakaian : Sapukan krim pada ruam


:: GEL MANDIAN GAMAT ::
Harga Ahli : RM18.00 Harga Runcit : RM21.00
Cara pemakaian : Cucian badan ketika mandi

Alahan merupakan tindakbalas hipersensetiviti badan yang boleh mangakibatkan kesan pada kulit ( ruam ) /eczema, hidung ( resdung ) / allergic rhinitis, mata ( gatal mata ) / allergic conjunctivitis dan tekak ( gatal tekak ) / allergic pharyngitis. Faktor penyebab berkemungkinan faktor dalaman seperti perubahan suhu dan makanan ( protien terutamanya dari makanan laut dan bahan kimia seperti bahan perasa, pengawet dan pewarna tiruan ). Atau faktor luaran seperti asap, habuk, sabun dan lain2. Faktor di atas perlulah dielakkan.

Gamat mengandungi bahan yang bertindak seperti anti histamina yang boleh mengurangkan gatal. Ia juga boleh mengurangkan radang dan masalah hipersentiviti pada kulit disamping kaya dengan kollagen, vitamin E dan pelembab, gamat membantu melegakan ruam dan mempercepatkan penumbuhan tisu kulit yang baru.

Bioseed mengelakkan masalah peracunan diri dan pengeluaran toksin melalui kulit sementara C3 spirulina menyempurnakan zat2 yang diperlukan oleh sel kulit.

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.