:: MOTHER DAYS TO MAMA, MUMMY N ME ::

Sunday, May 08, 2011 0 Comments A+ a-


HAPPY MOTHER DAY TO MAMA... mama yang melahirkan aku, menyusukan aku dan lantas yang bersusah payah membesarkan aku... aku sorang anak perempuan mama... Yealah bila sorang yang perempuan... mesti mengada pun lebey2... manja pun lebey2... keras kepala pun lebey2... he3... mama byk bersabar dgn karenah n sikapku... TIMA KASIH mama di atas segala pengorbananmu... LOVE U SO MUCH!!!!

HAPPY MOTHER DAY TO MUMMY... ibu mentuaku... aku mmg sorang menantu perempuan setakat nie... aku adalah anak perempuanmu... memadangkan anak2 mu sumenyer hero2. Menjd adat kadang kala kita tidak sependapat... kadang kala kita tidak sehaluan... namun bergitu tidak kan pernah aku lupa segala bantuan mu padaku dan baikmu padaku tak akan aku lupai... LOVE U SO MUCH!!!!

HAPPY MOTHER DAY TO ME... ibu kepada anak terunaku Ahmad Uwais Darda'... kehadiranmu menyempurnakan hidup ibu... sesungguhnya ibu amat menyintaimu... ibu LOVE U uwais...!!!! MMuuaahhhhhh ::*_*

p/s : bestnyer... menyelerakan betul kek nie...
esok nak cari kek yang nie utk meraikan mama, mummy n ibu yang luar biasa nie...:)

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.