rasa nak nangis bila nampak DURIAN...:)

Monday, May 09, 2011 2 Comments A+ a-

Rasa nak gelak pun ada... yealah kan TITLE kat atas bukan main... " rasa nak nangis bila nampak DURIAN " hu3... mmg nak nangis ada... nak gelak ada... ha3... kalau U ALLS nak tahu i nie mmg suke giler... n hampir mengiler bila nampak durian... YUMMY... YUMMY... YUMMY...::

Mmg feveret i lah buah yang berduri nie... klau setakat i sorang yang makan 3 biji nie... mmg no hal... mmg bleh licin punyer... bestnyer kan?????? Klaulah dapat makan??????... mmg i tak bleh makan durian buat masa skrg... nengok jealah org menjual kat tepi2 jalan... terliur tue tak payah cakaplah... bukan $$$$$ yang menghalang i dari membelinyer... tapi ituler disebabkan i dah hampir sebulan menggunakan BEAUTREME produk gamat emas yang boleh menguruskan badan i nie yang mula naik slps kawen... dan dlm peraturannyer apabila menggunakan BEAUTREME i tak bleh ambik sesuka hati makanan berkarbohidrat nie terpaksalah i mengalah akan durian nie... bukan durian jea... nasi, roti, mee kuning, coklat, ais-krim, susu n apa2 jealah yang tinggi karbohidrat i tak bleh makan...

Tapi i tak kisahler w'pun terpaksa menahan nafsu atau selera i nie... terpaksa lah i mengalah kerana i nak usaha i untuk mengembalikan berat badan time2 dulu berhasil :: CHAIYOOOOK YANA!!! kata2 semangat untuk diri sendiri::p


- i like durian bentuknya mcm nie -


- isinyer yang memikat hati -


- pulut durian mmg sedeppppp -

Wah!!! suka tgk pic2 kat atas tue... i upload jea pic2 tue slps mintak tolong dgn EN. GOOGLE... tak lah snap real punyer pic... sbbnyer mahu i memborongnyer durian2 nie nanti apabila i singgah gerai2 durian plak apatah lagi baunyer yang menyusuk kalbu kan??? Tak tahan i... he3::p

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.

2 comments

Write comments
harnida
AUTHOR
May 9, 2011 at 1:23 PM delete

uit sodap tu..aku kalu nk mkn time blk kg je..kt rmh xleh la laki aku xmkn n bau pun xleh...entah kenapa ye xleh..

Reply
avatar
May 10, 2011 at 10:10 PM delete

ha3... mmg feveret zku nida... malangnyer aku tahan nafsu makan jea nie... diet weh!!! klau tak mahu makan belaka... sedapnyerrrrrr!!!

Reply
avatar