BERSALIN...::p

Saturday, May 07, 2011 0 Comments A+ a-

Selepas bersalin, mangamalkan gamat banyak faedahnya. Gamat membantu menyembuhkan luka, mengurangkan sakit dan radang, menghentikan pendarahan, mengecutkan rahim dan memberi tenaga dan zat pemakanan kepada ibu yang melahirkan.

Plantago ovata membantu memberikan serat yang diperlukan untuk mengelakkan sembelit yang bergitu nyata terjadi selepas bersalin. C3 Spirulina juga membantu memberi nutrien yang sangat2 diperlukan untuk memulihkan kelemahan badan. Ianya merupakan pemakanan yang lengkap untuk memberi tenaga di samping membantu menghasilkan air susu yang berzat. Klorofil juga amat sesuai untuk membantu menghasilkan sel darah merah supaya mengatasi masalah kekurangan darah para ibu.

Pemakanan gamat yang disyorkan selain dari gambar2 nie adalah BIOSEED dan untuk penjagaan diri untuk ibu dan bayi adalah shampo gamat, gel mandian gamat n lotion gamat. Boleh lihat gambar2 di bawah:-



~ PATI GAMAT PLUS VITA ~
Harga Ahli : RM47.00 Harga Runcit : RM 57.00
Cara pemakanan : 1 sudi 1 kali sehari


~ C3 SPIRULINA ~
Harga Ahli : RM56.00 Harga Runcit : RM68.00
Cara pemakanan : 1 sudu 2 kali sehari



~ GEL GAMAT ~
Harga Ahli : RM23.00 Harga Runcit : RM28.00
Cara pemakaian : sapu di kawasan luka atau jahitan


~ FEMINNA ~
Harga Ahli : RM68.00 Harga Runcit : RM80.00
Cara pemakaian : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan pagi
( utk rawatan dalaman wanita )


~ kopi pegaga ~
Harga Ahli : RM25.00 Harga Runcit : RM29.80
Cara minuman : 1 paket 2 kali sehari




Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.