Fareeda... Nyata Jelita...::p

Saturday, May 07, 2011 0 Comments A+ a-

Aduhai!!! suke tgk pic yang di atas tue... sungguh cantik model2nyer n tudung2 yg digayakannyer... sejuk mata memandang... tp saya ler mmg tak daya n menahan dugaan bab2 melihat benda2 yg cantik nie... mahunyer nak membeli kesemuanyer... mmg dah menjd kebiasaan kaum hawa nie niat nak mencuba n membeli... apatah lg org lain beli kite pun nak membeli... kan? kan? kan?...

Musim nie mmg musim tudung FAREEDA... dah macam goreng pisang panas di FACEBOOK2 n BLOG2 yg menjadi pengedar tudung yg berjenama nie... kaum2 hawa pun teramat suka sukinyer sbb nak membeli skrg nie bukan main senang... hanya tgk pic2 yg di upload... pilih punyer pilih... berkenan terus membeli... bank in payment... dalam masa 5 hari dah sampai kat umah... esok terus melaram... he3... betul tak??????

Ha3... seronok kan zaman sekarang... jd saya pun salah sorangnye lah... mula2 tgk org membeli... tgk komen2 diaorg sume cakap tudung jenama nie cantik... menarik... lawa... sape pakai mmg jelita... tak dayalah dgr sume tue... dalam hati nak jugak!!! tp saya takut nak membeli o9... sbbnyer bentuk wajah saya yang tembam nie cam tak yakin jea... ha3 takut membeli tak pakai... nanti makin bertambah alasan en.suami saya utk mengomel pada saya nie kan coz en.suami mmg tahu sifat saya yang suke membeli pastu simpan utk dijadikan pekasam...

Jd demi memenuhi hasrat hati nak jugak tudung FAREEDA nie... saya dapat tahu yang di Kuantan sudah ada pengedarnyer... jd saya tak perlu beli o9... boleh terus membeli di pengedarnyer... sekurang-kurangnyer sy bleh mencubanyer... FIRST time menyarung tudung FAREEDA nie mmg terus jatuh cinta... saya pun mula buat isyarat pada en.suami.

Mmg en.suami sudah memahami sifat isterinyer yg sorang nie... hanya diamkan diri... jd maknanyer " tak kisahlah tue "... YAHOO!!! suara dalam hati saya... jd setelah mencuba n serta pandangan en.suami... 2 helai tudung FAREEDA yg menjd pilihan... thanks en.suami... LOVE u... Yang 1 tue selendang MAWAR POLCADOT n yang 1 lg SURAIYA SELENDANG TONE...::p

p/s penaja :- klau pic2 yg saya snap time bergaya dgn tudung nie lawa... akan di upload lah picnyer yea...:: he3

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.