sedapnyerrrrrrr nasi kerabu yang aku buat!!! TERBAIK :: he3

Sunday, May 15, 2011 1 Comments A+ a-

 - Terluiqqqqq tak tgk pic nie -

- mmg sedap coz sambal budu di korek2 resepi dgn anak jati kelate -

 - bila hati sudah tertawan -

- NASI KERABU "stairway to heaven "

MMG TERBAIK... tak kisahler angkat bakul sendiri sbb nie mmg salah satu keinginan aku setelah sekian lama nak makan nasi kerabu air tangan sendiri... Aku ingatkan nak membuatnyer susah sangat... tp tak ler... senang jea rupe2 nyer... ALHAMDULLILLAH... amat2 berpuas hati::

Memandangkan telah memasaknyer dengan sedap sekali... lepas nie mmg jimat ler duit sbb tak payah dah beli kat luar yang kadang kala masakannyer belum memenuhi seleraku... Lepas nie sape2 nak order NASI KERABU ngan aku sila2 kan yea... jgn malu2:: he3

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.

1 comments:

Write comments
May 19, 2011 at 9:15 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar