RAHSIA MENUJU REDHA ALLAH 1

Monday, April 27, 2015 0 Comments A+ a-

Dipetang mahgrib ini saya terpanggil untuk kongsikan apa yang saya dapati dari orang2 ilmuan tinggi untuk hidup luar biasa.
Saya kongsikan disini agar ia memberi ingatan buat saya sentiasa untuk tidak mudah lupa. In shaa Allah kali ini saya ambil dari #UstazYusufMansur.
Bagi saya beliau lalui banyak kisah2 mencabar dan akhirnya bernekad untuk berkongsi rahsia bagaimana untuk keluar dari cabaran. Banyak sangat perkongsian beliau.
Satu persatu saya kongsikan akan datang... hari ini adalah doa yang diajarkan oleh ibunya sendiri ketika beliau dipenjara kerana hutang. Doa dari nama2 Allah swt Asma Husna.
Katanya ustaz bacalah 101x... kalau tidak boleh baca 101x bacalah 33x... kalau tidak boleh baca 33x bacalah 11x... kalau tidak boleh baca 11x bacalah 3 kali... kalau 3kali juga tidak dibaca makna kita tidak bersungguh untul ubah hidup. Malas!!!
Ayuh baca sama2 moga apa yang disampaikan dimanfaat... lagipun tok bak pernah pesan pada saya bacalah Asma Husna 1 hari 1 kali. Berzikirlah dengan nama2 Allah swt mengikut maksudnya yang bersesuaian dengan situasi. Okey baca ayat dibawa jika benar2 mahu ubah hidup... amin

Saya supermom kepada 3 orang hero, saya juga surirumah dan saya juga usahawan yang memasarkan produk sambal hitam pahang #CyecahCyecah. Saya berkerja sambil menjaga anak2.